Dziurki w nosie

Niedziela, 6 listopada 2011 | dodano: 06.11.2011

Miałam chęć ruszyć się z domu. Może to ostatnia taka pogodna niedziela. A tu Krzysiek mówi mi, że będzie przygotowywał trasy biegówkowe. Cóż, samej jechać nie jest tak przyjemnie... Pomarudziłam, Krzysiek pogłówkował, jakoś jedno z drugim pogodziliśmy. Pozostało wybrać trasę. Psi Nos! Dotąd omijaliśmy tę górkę może dlatego, że zbyt bliska. Z netu wyczytałam, że są tam jaskinie, czy schroniska, warto sprawdzić.

Na Psim Nosie skałek moc.

I dziurki w nosie też się znalazły.

Ciekawy teren, pewnie tu wrócimy, pociorać się po dziurach.

Dziś Krzysiek już kieruje się do Biskupic, ja na Olsztyn, pojeździć po okolicy.

Trafiłam i w Góry Towarne, a tam miłe spotkanie z dawno niewidzianymi znajomymi. Ich piesek tak mnie zaabsorbował, że zapomniałam, że mam aparat. Szkoda.

Powrót przez Gąszczyk i Przeprośną Górkę.

funio
| 01:33 sobota, 12 listopada 2011 | linkuj Świetne foty!
| 16:04 środa, 9 listopada 2011 | linkuj Jak można pojechać na wycieczkę i nie zahaczyć o jaskinię:)
Piękną jesień mamy:)
| 06:23 wtorek, 8 listopada 2011 | linkuj Miło, że liście się podobają. Obawiam się, że już niedługo będziemy się nimi cieszyli.
Co do wiercenia dziur - czasem wiercę, ale nie czuję się z tym komfortowo.
| 19:58 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj Co za wspaniałe poczucie piękna. Galeria listków zachwyca. Namawiam na kolejne fotki z tej serii.
angelino
| 17:46 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj śliczne fotki, niech tak trwa, bez śniegu, chociaż niektórzy już biegówki smarują ...
| 15:22 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj Jeśli nie powiemy na czym nam zależy - skąd inni będą wiedzieli? ;)
| 09:54 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj Czasami warto pomarudzić, a nawet wywiercić dziurę :p
pozdrawiam
robd
| 08:19 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj Świetne, jesienne fotki liści.
No i ten niesamowity wszędobylski Krzysiek ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa brodk