Bo jedno, co warto - posiedzieć nad Wartą

Niedziela, 23 października 2011 | dodano: 24.10.2011

Przemo na Częstochowskim Forum Rowerowym zaproponował wypad do Siewierza połączony z pieczonkami u swoich rodziców w Myszkowie. Stawiło się jedenastu mocnych bikerów i dwie (AŻ!!!) niewiasty: Abowo i ja.

Pierwszy postój w Koziegłowach przy kozich głowach.

W Siewierzu oczywiście obowiązkowy przystanek przy zamku.

Pieczonki u Przema nad Wartą. Wesoło było! Tak wesoło, że większość z nas wracała już pociągiem :)

benasek | 10:16 środa, 26 października 2011 | linkuj Znajac mnie, tez bym pewnie po takiej imprezie pociagiem wracal... W takim towarzystwie wypilbym niejedno piwko...
funio
| 22:15 wtorek, 25 października 2011 | linkuj Ale pachnie!:)
| 08:10 wtorek, 25 października 2011 | linkuj Super towarzystwo i super niedziela. Rzeczywiście było wesoło, patrząc na to ostatnie zdjęcie :p
| 06:10 wtorek, 25 października 2011 | linkuj Fajnie się z Wami jeździ, dzięki!
Abovo - Twój kocyk ciepło będę wspominała :)
markon
| 04:56 wtorek, 25 października 2011 | linkuj Uroczy dzień. Dzięki za towarzystwo! :cP
| 21:17 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj Cieszę się, że przywróciłaś do łask nowy rowerek. Całkiem nieźle Ci szło razem z chłopakami.
Abovo
| 20:53 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj Dziękuję za mile spędzony czas! Bardzo się cieszę, ze spotkania!:-) Mam nadzieję, częściej! Pozdrawiam :-D

lukas
| 18:29 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj Anwi, jak zwykle bezkonkurencyjna i nieposkromiona, nawet przez chłód i zdecydowaną przewagę męskiego towarzystwa ;-)

Miło spędzony dzień, dzięki ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sczyc