Poprawka trasy

Niedziela, 18 września 2011 | dodano: 19.09.2011

Przed tygodniem objeżdżaliśmy z Krzyśkiem trasę planowanej wycieczki. Okazało się, że wycieczka ma być dwie godziny dłuższa, trzeba było więc trasę wydłużyć.
Doszedł Mirów i Bobolice - miejsca dobrze znane, należało jednak sprawdzić, które ścieżki będą odpowiednie pod względem stopnia trudności.

Droga przebiegała obok Skał Kroczyckich. Kusiło, żeby je trochę pozwiedzać, zrobiliśmy więc krótki pieszy spacer wśród skał.

Prawie jak w jaskini.

Jedna ze skał.

Mostek na Białce w pobliżu Czerwonego Młyna.

Na zamku w Bobolicach wciąż trwają prace budowlane.

Koronka rusztowań.

Czerwony szlak turystyczny na odcinku z Bobolic do Mirowa zupełnie nie nadaje się na rower, no, ale Krzara nie byłby sobą, gdyby nie próbował.

Jednak w niektórych miejscach po prostu trzeba zejść z roweru.

W Mirowie ja stwierdziłam, że już sobie zasłużyłam na piwo, a Krzysiek wrócił, żeby sprawdzić niżej przebiegającą, łatwiejszą ścieżkę.

angelino
| 06:25 niedziela, 25 września 2011 | linkuj jadę w skałki, w tym roku byłem tylko w Złotym Potoku, na krótko. A jesień jest w Jurze bardzo ładna.
benasek
| 10:37 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Oj, brakuje mi takich skałek, brakuje... Na całe szczęście mam teraz do nich troche bliżej...
| 21:03 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Funio - też tak uważam, wolałam naturalną ruinę.
funio
| 20:52 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Zamek taki trochę za...ładny
| 17:23 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Masz rację Matotr. Ta ścieżka to świetny singielek do zrobienia przez średnio wprawionego bikera. A jeszcze niżej lasem prowadzi dróżka między zamkami Bobolice - Mirów. Zaczyna się żółtym pieszym od Bobolic na tyłach zamku. Dalej bez oznakowania. Taka dla niedzielnych rowerzystów.
Ale warto choć kawałkami zaatakować rowerem górą, czerwonym pieszym.
matotr-removed
| 13:58 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Od strony północnej Grzędy Mirowskiej, w zasadzie u podnóża biegnie wydeptana ścieżka, całkiem przystępna, a widoki zdecydowanie lepsze.
| 21:25 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Współczuję młodzieniaszkom, nie wiedzą co ich czeka:)
robd
| 19:32 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Już widać jesień na Jurze.
| 18:53 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Zamek w Bobolicach wygląda imponująco!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie