Na Pogórze Kaczawskie

Środa, 13 lipca 2011 | dodano: 21.07.2011

Niradhara i Kajman niedawno tam byli. Zamieścili tak zachęcające opisy, że postanowiłam ruszyć w ich ślady. Oni zatrzymali się na kempingu w Bolkowie, mnie zależało na pojedynczym pokoju i taką ofertę znalazłam w pobliżu, w Nowej Wsi Wielkiej. Pociągiem dojechałam do Wrocławia i stamtąd rowerem skierowałam się na Bolków. To był błąd, trzeba było jechać na Jawor. Byłoby krócej, prościej, spokojniej, a tak musiałam kluczyć, żeby omijać bardzo ruchliwą "piątkę", trochę błądziłam, trochę władowałam się w jakieś dziury... Ogólnie jednak jechało się fajnie, jak zawsze, gdy droga jest nowa, jeszcze nieznana i pachnie przygodą. Im bliżej celu tym ładniej, tym spokojnie, no i, nie ma co ukrywać, tym bardziej pod górkę. Przed wieczorem byłam na miejscu. Już samo wejście zachęca powodzią żółtych kwiatów.
Dalej jest równie miło. Trafiłam naprawdę w dziesiątkę.

Yacek
| 20:53 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj Ja byłem w pobliżu jakiś czas temu jednak bez roweru. Świetna sprawa taki wyjazd!
| 09:51 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj Iwonko, cieszę się bardzo, że nasze opisy Cię zachęciły do wypadu. Jesteśmy teraz na campingu w Sandomierzu, wifi działa fatalnie i mam zaległości w lekturze blogów znajomych. Obiecuje jednak wszystko nadrobić. Serdecznie pozdrawiam :)
| 22:26 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Świetnie, że udało Ci się znaleźć tak sympatyczne miejsce :)
| 12:46 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Kajmanie- tak, gospodarstwo bardzo sympatyczne i bardzo sympatyczni gospodarze a ceny niewygórowane.
petra
| 05:24 piątek, 22 lipca 2011 | linkuj Zapowiada się ciekawie :)
| 21:40 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj Setka po tych górach? No ładnie:)
Gospodarstwo całkiem sympatyczne:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei