Próba sił

Sobota, 9 lipca 2011 | dodano: 09.07.2011

Dwa razy już robiliśmy objazd fragmentów Tera Orbity, został jeszcze jeden fragment, najdłuższy. Postanowiłam potraktować ten przejazd jako swego rodzaju test.
Z Częstochowy wyruszyliśmu z Gaberem.

Krzara z Gaberem przed maszyną do cięcia kamieni w Staromieściu.

W Lelowie testowaliśmy jedzenie w ulubionej knajpce. Ktoś nam podstawił piwo. A fe!

Mieliśmy między innymi sprawdzić objazd przez Kroczyce. Droga bardzo ładna lecz przewyższenia spore. Po dojeździe do Kroczyc uznałam, że mój sprawdzian zakończony - dwója. Zostawiłam obu panów, niech się męczą dalej, a sama wróciłam do moich motylków i takich tam...

...biedronek.

Dłuższy postój zrobiłam przy źródełkach w Zaborzu.

Jaki cudowny chłód bije od tej wody. Kamienie ułożyły się w naturalną mozaikę.

Rozkoszując się ochłodą podpatruję motyle niestrudzenie spijające nektar.
Czy one muszą przejechać 400km w jeden dzień? Nie muszą. Ja też nie.

markon
| 05:42 piątek, 15 lipca 2011 | linkuj Piękne fotki :c)
angelino
| 15:09 czwartek, 14 lipca 2011 | linkuj W imieniu czytelników podsumowuję: próba sił zdana wyśmienicie, i to z jakim wdziękiem!
shem
| 12:11 czwartek, 14 lipca 2011 | linkuj Wyobraziłem sobie motyla na takim małym rowerku ;-)
sikorski33
| 20:21 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj Za dystansik i fotki moje Gratulacje!
Pozdrawiam
| 22:28 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Nie musisz :)
Za kilosy podziwiam Cię od dawna...
"Robale" są przecudne! I ja Cię bardzo proszę, rób im zdjęcia :)
Źródełka przecudnej urody :)
I "uroczyska" też :)
czecho
| 17:11 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj No i proszę. Można zrobić świetny dystans i przy tym mieć czas na chwilę zadumy i podziwianie przyrody.
benasek
| 15:23 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Ech motyle... Ostatnio są u mnie na topie!
Pozdrawiam
| 14:49 niedziela, 10 lipca 2011 | linkuj Cieszę się, że jest tylu zwolenników robali. Tych, co wolą kilosy również serdecznie pozdrawiam :)
robd
| 00:10 niedziela, 10 lipca 2011 | linkuj Przynajmniej jest na co popatrzyć.
funio
| 22:09 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Wolę kilosy od robaków...a tu 131!-brawo:))
| 19:33 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj O! To mi się podoba, nie muszę:)
| 19:21 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Jesteś świetną bikerką i niczego nie musisz udowadniać. Motylki są super.
Serdecznie pozdrawiam :)
Yacek
| 19:09 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Iwonko, tyle kilometrów to naprawdę sporo! Chociaż ja też wolę motylki. Pozdrawiam!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iadls