Z Bugsem po okolicach Olesna

Sobota, 11 czerwca 2011 | dodano: 11.06.2011

Trasę wymyślił i poprowadził nas Boguś. Kilka drewnianych kościołów, trzy pałace, pomniki przyrody, zabytki Kluczborka i Olesna - było co zwiedzać. Droga wiodła spokojnymi asfaltami lub duktami leśnymi, można więc było odpocząć od miejskiego hałasu i smrodu spalin.

Podziwiamy interesującą bryłę kościoła w Łowoszowie.

Zabudowania przy pałacu w Wędryni.

Nareszcie miałam przyjemność osobiście poznać Abovo, przemiłą bikestatsowiczkę.

Były różne drobne ciekawostki, jak choćby ta malowana ławeczka.

Zwiedziliśmy co najmniej pięć, a może więcej, interesujących drewnianych kościołów.

Lato pieściło oczy bujnym rozkwitem roślin i kwiatów.

Zahaczyliśmy o ośrodek wypoczynkowy w Starym Olesnie, aż dziwne, że prawie pusty. A może warto byłoby tu przyjechać na weekend?

| 21:07 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Piękna wycieczka - sądząc po zdjęciach :)
Fantastyczne to zdjęcie roślin wodnych!
markon
| 19:53 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Dzięki za przemiłe towarzystwo! :cP
| 19:06 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Pozdrawiam ciepło :)
robd
| 12:53 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Ciekawa wycieczka, piękne miejsca. Bardzo ładne zdjęcia.
Ilona
| 12:24 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Ciekawa wycieczka, piękne zdjęcia, ławeczka urocza:)
| 06:34 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Urocze miejsca, sprawiają wrażenie jakby się podróżowało w czasie.
| 06:33 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Spora grupa:)
Atrakcji co niemiara i te talerze na drzwiach:)
Yacek
| 06:05 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj No i proszę! Wygląda na udany wypad. No ale z Bogusiem nie może być inaczej! Pozdrawiam!
Abovo
| 21:04 sobota, 11 czerwca 2011 | linkuj To dla mnie ogromna radość móc Cię wreszcie poznać Iwonko:-) Dziękuję za przemiłe towarzystwo :-D To był fantastyczny dzień :-D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz