Pierogi po bawarsku

Sobota, 14 maja 2011 | dodano: 15.05.2011

O tym, że takie danie istnieje, dowiedziałam się z Częstochowskiego Forum Rowerowego. Serwują je w Podlesicach. Tym lepiej, bo w tych okolicach są piękne tereny na rower. Przed tygodniem byłam tu sama, dziś wybrałam się z Krzyśkiem, który po drodze jeszcze zaliczył zawody biegowe (ADHD). Przed tygodniem jechałam ścieżką wśród pól z widokiem na pasmo Skał Rzędkowickich, dziś wybraliśmy drogę wśród tych skałek. Nieśpiesznie wędrowaliśmy z rowerami ciesząc się pięknem tego miejsca i podpatrując amatorów wspinaczki.

Na zakończenie były i pierogi. Rzeczywiście smaczne i inne niż nasze. Warto było spróbować.

| 14:12 wtorek, 12 października 2021 | linkuj Jak miło czytać komentarz do wpisu zamieszczonego przed laty. Cieszy, że i Tobie pierogi smakowały :)
Gość | 12:28 wtorek, 12 października 2021 | linkuj Jadłam w te niedzielę w Podlasicach. Bardzo dobre, oryginalne i syte. Polecam bardzo.
| 21:24 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Dzięki sikorski33 za pozdrowienia. Oj czuję, że zwabi Cię kiedyś nasza Jura. Zapraszam.
| 21:19 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Te rewelacyjne pierogi po browarsku wyraźnie wyciszyły we mnie - łasuchu objawy ADHD.
| 17:45 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Ciekawie wyglądają:)
Pierogi i skałki oczywiście:)
sikorski33
| 13:50 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Pierogów zazdroszczę, bo lubię a takie pierwszy raz widzę. Fajne terany do wycieczek rowerowych. A fotki jak zwykle bardzo ciekawe.
Pozdrowienia dla Cibie i Krzyśka:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wygas