Nie chciało mi się

Niedziela, 20 marca 2011 | dodano: 20.03.2011

To miała być dłuższa wycieczka. Jednak odpuściłam. Krzara umówił się z Sikorem, wiedziałam, że tempo będzie ostre, o wiele zbyt mocne dla mnie. Koło południa, gdy wyjrzało słońce, stwierdziłam, że jednak nie wysiedzę w domu i ruszyłam w stronę Olsztyna wypatrując po drodze, czy coś zielonego spod śniegu się nie przebija. Ledwo ruszyłam, dzwoni Krzysiek wracający już w stronę domu i umawiamy się w Olsztynie, w Barze Leśnym. Tam, jak zwykle, są rowerzyści, wśród nich znajomy Jacek, którego dotąd kojarzyłam nie z rowerem, lecz z biegówkami. Miła pogaducha i dalej w drogę. Niedaleko, w Góry Sokole. Warunki w terenie ciężkie, wracamy więc pod Biakło.

Tu zostawiamy rowery i spacerkiem pod szczyt.

Nie tracę nadziei i wciąż szukam śladów wiosny między skałkami.

Nawet zeszłoroczny koper napawa mnie jakąś otuchą.

Słońce to świeci, to chowa się za chmurami rzucając szare cienie na śnieg.

Wreszcie na skałkach znajdujemy coś żywego, ale czy to nowe przyrosty, czy takie przetrwały pod śniegiem - nie wiem.

Krokusy. Chciałabym móc napisać, że znalazłam je na zboczu. Niestety nie, były pod wiejskim płotem, pieczołowicie posadzone ludzką ręką, ale cóż, lepsza taka wiosna niż żadna.

Anwi | 06:33 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Śnieg już zniknął, lecz wkrótce znów mają być przymrozki :(
Pozdrawiam ciepło.
sikorski33
| 20:36 środa, 23 marca 2011 | linkuj Ale u Was jest jeszcze pełno śniegu! Pozdrawiam i życzę nadejścia prawdziwej wiosny:)
| 21:41 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Ależ śniegu! W Pyrlandii to już wspomnienie... Chociaż jakieś dziwne prognozy są - ponoć może się jeszcze zabielić... Oby się nie sprawdziły!
Rojniki śliczne :) Lubie te roślinki :)
A krokusy piękną nasyconą barwę mają :)
I rzeczywiście to zdjęcie Krzary wśród skał jest świetne!
| 19:57 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj Tak, rzeczywiście - to rojniki. Zapomniałam nazwę.
Pozdrawiam wszystkich komentujących :)
| 22:39 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Wspaniałe różyczki rojnika.
Abovo
| 20:39 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Piękna ta wiosna... za płotem;-) Pozdrawiam
| 16:35 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Sikor - Twoje sumienie jest zbyt wrażliwe. Nie ma nic, co miałbyś sobie wyrzucać.
Kajmanie - Twoje żądanie zostało spełnione. Jest wiosna. Kalendarzowa.
| 22:35 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Mam nadzieję, że kale3ndarz się nie pomyli. Od jutra żądam wiosny:)
sikor
| 22:26 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Nie trzeba było odpuszczać! Teraz mam wyrzuty sumienia...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa woscs