Wyjechaliśmy w deszczu.

Niedziela, 16 stycznia 2011 | dodano: 16.01.2011

Krzara obiecał pomoc przy oznaczaniu szlaków biegowych w Biskupicach, więc chciał dotrzymać danego słowa, a ja ruszyłam z nim dla towarzystwa, no i, oczywiście, z racji mojego rowerowego nałogu. Zmokliśmy dość dokładnie, dlatego w Olsztynie wstąpiliśmy do Baru Leśnego, żeby ogrzać się i osuszyć choć trochę przemoknięte ubranie.

W barze wkrótce pojawili się znajomi rowerzyści Przemo, Markon, STI. Ich też deszcz nie zniechęcił do jazdy na rowerze. Powspominaliśmy przejechaną w ubiegłym roku Gigaorbitę, pogadaliśmy o planach na ten rok. W międzyczasie okazało się, że akcja w Biskupicach została odwołana.

Ruszyliśmy jednak do Biskupic, zgodnie z planem.

Jeszcze "sesja fotograficzna" na molo w Zrębicach i powrót przez Olsztyn w stronę Częstochowy. Za Olsztynem stwierdziłam, że pogoda robi się coraz ładniejsza i zamiast gonić za tymi (przemiłymi zresztą) harpaganami, wolę zawrócić i zrobić parę fotek w Górach Towarnych. Krzysiek też wkrótce do mnie dołączył i to z ofertą kanapkowo-herbaciano-bananową.

W lesie jeszcze krople deszczu na igłach sosen. Pięknie błyszczały w skłaniającym się już ku zachodowi słońcu.

Dobrze znajome skałki, ale czy one mogą się znudzić?

Nadchodzi Krzysiek z wałówką.

Posiłek warto zjeść u wylotu jaskini, bo tam cieplej i zacisznie.

Kolejna udana wycieczka, mimo, początkowo, niesprzyjającej pogody.
Pragnę wszystkim, którzy tu zaglądają polecić blog Niradhary, który bierze udział w konkursie na najlepszy blog roku. Każdy, kto kocha rower i góry z pewnością doceni zalety tego blogu i zagłosuje tak jak ja :) Głosować można do 20 bm. Warto więc się pospieszyć.

PRZEMO2
| 21:26 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj jak zwykle Iwonko super fotki
| 22:13 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj Piękna ta fotka z mokrymi igiełkami :)
Anwi, mam strasznie niskie uczucia - zazdroszczę Wam okropnie tych pięknych terenów, tych skałek... Zjeść małe co nieco w jaskini - marzenie... :)
sikorski33
| 23:48 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj Oddałem głosik;)
| 23:25 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj Piękne tereny do wędrówek rowerowych. Jak zawsze piękne fotki:)) Pozdrawiam:)
markon
| 21:14 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Oj... przesympatycznie się rok zaczął :cP
| 20:57 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Arku- mówiliśmy dziś o Tobie. Bardzo Ciebie brak w naszym rowerowym światku. Zdrowiej szybko!
poisonek
| 20:45 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Kurczę ale Wam zazdroszczę... Ja niestety dogorywam po drugiej sesji trucia. Ciągnie mnie strasznie w te nasze podczęstochowskie tereny... Pozdrawiam serdecznie.
Yacek
| 20:18 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Spodziewałem się że nie będziecie siedzieć w domu. A głos oddałem już jakiś czas temu. Pozdro!
| 18:52 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Tak, tak, skałki nigdy się nie mogą znudzić!
Dziękuję za wsparcie sms-owe i reklamę :)
Serdecznie pozdrawiam :)
| 18:27 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Skały są rewelacyjne, ciekawe dlaczego kojarzą mi się z jakimiś średniowiecznymi rycerzami? Coś pięknego, humor mi się poprawił:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ienie