Roztopy

Niedziela, 9 stycznia 2011 | dodano: 09.01.2011

Śnieg topnieje, ciepło, słońce, grzech nie siąść na rower. Jednak to wciąż zima, a zimowe wycieczki staram się zawsze zaplanować tak, żeby dojechać do jakiejś knajpki, zjeść coś i zagrzać się w ciepłym pomieszczeniu przed drogą powrotną. Często jadąc do Złotego Potoku mijamy park miniatur zamków jurajskich i sąsiadujący z nim zajazd. Tym razem postanowiliśmy z Krzarą wstąpić tam.

Okazało się, że park jest zamknięty. Zajazd również.

Oczekiwał nas jedynie drewniany kucharz z również drewnianą świnką na tacy. Pojechaliśmy więc do Janowa, do restauracyjki, w której już nie raz udawało nam się smacznie zjeść. I tym razem zamówiony żurek okazał się dobry, pożywny i niedrogi.

Nieplanowanym urozmaiceniem wycieczki było spotkanie Zbyszka - kolarza szosowego, tym razem jednak na góralu. Przejechaliśmy wspólnie sporą część drogi gawędząc miło na rowerowe tematy.

sikorski33
| 22:54 wtorek, 11 stycznia 2011 | linkuj Widzę że słoneczko wypędza na dalekie trasy rowerowe. Pozdrowienia:)
| 21:38 niedziela, 9 stycznia 2011 | linkuj Kajmanie- świetny pomysł!
Alistar- no właśnie, to słoneczko! Nie pozwala usiedzieć w domu.
Niradharo- dziękuję za życzenia.
Drache- jechałam asfaltami, jednak rowerek nie był wcale czysty, to słońce sprawia, że na zdjęciu taki się wydaje.
| 20:48 niedziela, 9 stycznia 2011 | linkuj Piękny dystans dziś wykręciłaś. Życzę by ten rok był dla Ciebie co najmniej tak dobry rowerowo jak poprzedni. Jesteś wspaniała :)
| 20:43 niedziela, 9 stycznia 2011 | linkuj Ledwie trochę słoneczko wyjrzało i lód nadtopiło - już Cię na rower wyciągnęło :)
| 17:28 niedziela, 9 stycznia 2011 | linkuj Ten park wygląda zachęcająco. Może razem kiedyś go zwiedzimy:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aprze