Pańska Góra pełna bezpańskich śmieci

Czwartek, 11 listopada 2010 | dodano: 11.11.2010

Ostatnio ciągnie mnie do kamieniołomów, nie wiem czemu. Na mapie znalazłam kamieniołom w Olsztynie w którym jeszcze nie byłam, na Pańskiej Górce. Trzeba było zmienić ten stan rzeczy.

Przy wjeździe do Olsztyna stoi anioł, tuż za nim jest Pańska Góra.

Górka ładna, jak to na Jurze, kamieniołom ciekawy, niestety ludzie zrobili sobie w nim śmietnisko.

Do pogody też nie miałam dziś szczęścia, chmury, mżawka, wiatr. Chciałam pojechać dalej, to się rozpadało. Wróciłam do domu, wyszło słońce. Ach, zapomniałabym dodać, rano oczywiście pogoda była ładna, lecz tak długo zwlekałam z wyjazdem, aż się zepsuła.

| 09:46 piątek, 12 listopada 2010 | linkuj Dobrze odkrywać nowe miejsca:)
| 21:27 czwartek, 11 listopada 2010 | linkuj Nie wiem cze mu nagle wpadło mi do głowy, że kamieniom to otwarta rana na skórze Ziemi?

Chyba jakieś krótkie spięcie między neuronami... ;)
| 19:55 czwartek, 11 listopada 2010 | linkuj Rozwala mnie głupota ludzi, wywalających swoje śmieci gdzie popadnie - ważne tylko, że oni się ich pozbyli...
W dzieciństwie byłam w jakimś kamieniołomie... czas znów coś takiego na własne oczy zobaczyć :)
| 16:24 czwartek, 11 listopada 2010 | linkuj Fajnie, że penetrujesz teren. Może i mnie tam wyciągniesz.
Świąteczne pozdr.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rwato