Austeria

Sobota, 30 października 2010 | dodano: 30.10.2010

W Sławkowie jest stara żydowska karczma. Do dziś jej nie widziałam. Trzeba było naprawić ten błąd. Wyruszyliśmy w czwórkę Grzesiek, Boguś, Przemek i ja najpierw pociągiem do Chruszczobrodu, dalej rowerami.

W Łęce kościółek ładny, choć nie zabytkowy.

Biała Przemsza.

"Pałac na wodzie".

Pogoda piękna, cały czas towarzyszyło nam słońce.

Gdy dojechaliśmy do Sławkowa karczma była jeszcze zamknięta. Budynek piękny, bardzo charakterystyczny. Niestety ruch samochodów i ludzi sprawiał, że trudno było znaleźć odpowiednią chwilę na zdjęcie.

Ruiny zamku biskupiego w Sławkowie. Niezbyt imponujące, za to ogrodzone siatką :(

Powrót przez Pogorie, Siewierz, Koziegłowy.
Zamek w Siewierzu zdecydowanie ciekawiej się prezentuje.

| 17:09 poniedziałek, 1 listopada 2010 | linkuj Kosmo, tę wycieczkę poprowadził Grzesiek z Bogusiem. Ja jechałam jak ta owieczka za nimi. Jechaliśmy przez Tucznawę i Łękę. Nie mam zapisu GPS. Ja tam jeszcze wrócę, będę chciała pokazać tę karczmę Krzyśkowi i wtedy może wspólnie skosztujemy jakieś danko - polewkę, czy co tam dobrego pichcą. Pozdrawiam serdecznie.
kosma100
| 08:15 poniedziałek, 1 listopada 2010 | linkuj anwi Daj linka jak jechałaś z Chruszczobrodu do Okradzionowa... chyba przejezdzałaś obok mojego domu, gdzie walczyłam z tynkami... szkoda, że nie dałaś znaku poznałybyśmy się.
| 19:32 niedziela, 31 października 2010 | linkuj Zastanawiam się, i to wcale nie tylko czasami, jak można dawać radę tyle jeździć, robić takie trasy, tak często... :) Zazdroszczę Ci, ale tak bardzo pozytywnie :)
Ciekawa ta karczma. A jeszcze lepszy zamek w Siewierzu. a i tak najbardziej do mnie "przemawia" ta polna droga... polne i leśne drogi - to, co mnie najbardziej ciągnie...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyzyc