Wiewióreczka-samba

Wtorek, 26 października 2010 | dodano: 26.10.2010

Na dziś wzięłam dzień urlopu, żeby uporządkować groby i pozałatwiać różne domowe sprawy, które notorycznie zaniedbuję z powodów rowerowych. Wczoraj wieczorem zadzwonił Krzysiek z prośbą, żeby sfotografować jego nowe przyjaciółki. Otóż w drodze do pracy skolegował się z wiewiórkami z Lasku Aniołowskiego. Co było robić, wstałam skoro świt i pojechałam do niego z aparatem. Wiewiórki stawiły się, może nieco niepewne naszych zamiarów, ale bardzo zainteresowane, krążyły wokół, a Krzysiek orzechami namawiał je do pozowania. Szkoda,że oświetlenie było kiepskie i czasu nie za wiele. Kilka fotek jednak zrobiliśmy.
Resztę dnia spędziłam krążąc po mieście na rowerze.

Kategoria po mieście

Yacek
| 06:45 piątek, 29 października 2010 | linkuj Do mnie też przychodzą na orzeszki i częstują się nie pytając nikogo o zdanie.
| 16:51 czwartek, 28 października 2010 | linkuj Cieszę się, że nie tylko mnie wiewióra się spodobała.
Pozdrawiam serdecznie :)
| 07:20 czwartek, 28 października 2010 | linkuj Wiewióra super :D
W Poznaniu przed paroma laty na Cytadeli widziałam - może trzeba by się wybrać sprawdzić czy dalej tam bywają :)
sikorski33
| 21:40 środa, 27 października 2010 | linkuj Śliczna wiewiórka.Pozdrawiam:)
jeziu
| 19:12 środa, 27 października 2010 | linkuj Anwi - oprócz wiewiórek można się jeszcze natknąć na zające oraz inna większą zwierzynę.

Lukas - mało tego, że będziemy obserwowani to trzeba będzie uważać na "orzeszki".
| 19:07 środa, 27 października 2010 | linkuj Dzisiaj, mimo mgły Samba też czekała na mnie. Głupio mi było bo nie miałem orzeszka przy sobie.
lukas
| 19:02 środa, 27 października 2010 | linkuj Od dziś jazda po Lasku nie będzie taka jak dawniej - będę czuł się obserwowany przez nienajedzone wiewiórki! ;-)

pozdrawiam!
| 06:36 środa, 27 października 2010 | linkuj W naszym ogrodzie same się częstują nie zwracając na nas uwagi:)
k4r3l
| 18:45 wtorek, 26 października 2010 | linkuj czadowa! :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa potem