Kamienna Brama

Sobota, 25 września 2010 | dodano: 26.09.2010

Do Pasterki przyjechaliśmy w piątek wieczorem. Jeszcze miła posiadówka ze znajomymi Krzyśka przy gitarach i przy piwie... W sobotę rano ruszamy w drogę.

Widok Szczelińca górującego nad okolicą niejednokrotnie będzie powracał.

Dojeżdżamy do Pstrążni. Widać, że liście drzew przybierają już jesienne barwy.

Przekraczam granicę z Czechami. Młodzi ludzie pewnie nie rozumieją, jaka to frajda dla kogoś wychowanego w PRL-u. I dobrze, niech tak zostanie.

W Czechach od razu napotykamy ludową kapelę. Ci ludzie naprawdę lubią pielęgnować swoje lokalne tradycje.

Ta wieża bardzo mi się podoba. Ogólnie zabudowa wydaje mi się bardziej harmonijna i uporządkowana niż u nas.

Ratusz na rynku w Policach.

Te krowy muczą po czesku.

Jesteśmy na terenie Czeskiego Parku Narodowego Ściany Broumowskie.

Do Kamiennej Bramy podchodzę "na czterech łapach".

Tędy jeszcze prowadzi szlak rowerowy. Dla mnie o wiele za trudny.

Formy skał są niesamowite, rozbudzają wyobraźnię.

To już Kamienna Brama. Przepiękna.

Wracamy. Jeszcze Radków i podjazd Drogą Stu Zakrętów do Pasterki.
Piękny dzień. Wspaniałe trasy. Będę musiała jeszcze tu wrócić.

| 05:39 środa, 29 września 2010 | linkuj Petra - też robisz ładne wycieczki. Szkoda tylko, że wpisów nie ilustrujesz zdjęciami. Chętnie byśmy podglądali trasy, którymi jeździsz.
Drache - fajnie się jeździ w dwójkę, fajnie w większej grupie, choć trudno dobrać się tak, żeby każdemu odpowiadała prędkość, rodzaj nawierzchni, ilość i czas postojów. Trzeba dużo dobrej woli żeby to wszystko pogodzić.
petra
| 10:55 wtorek, 28 września 2010 | linkuj Świetna jesienna wyprawa. :)
| 21:34 niedziela, 26 września 2010 | linkuj Na ten też zaczekamy... ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wstaw