Wykorzystać pogodę

Czwartek, 23 września 2010 | dodano: 23.09.2010

Pierwszy dzień jesieni miał być piękny. Wzięłam więc nieco wolnego i ruszyłam na Jurę.

Pojechałam przez Olsztyn, Zaborze. W Przybynowie zjechałam w pola obejrzeć z bliska skałki obok których nie raz już przejeżdżałam.

Przez pola jakoś wydostałam się na Jaroszów. Na zdjęciu kościółek w Jaroszowie.

Lipa "Babka" koło Żarek. Drzewo bardzo zniszczone, ale z bogata historią.

Widok na Górę Zborów. Tutaj rzeczywiście trochę "pachnie" górami.

Znowu czegoś zakazują.

Podkusiło mnie jechać na Dobrogoszczyce, Dąbrówkę i utknęłam gdzieś w polach. Przedarłam się miedzami do Bliżyc, z których w stronę Zdowa prowadzi dość ostry zjazd, nieznany mi dotąd.

Jeszcze zamki w Bobolicach i Mirowie i powrót do domu.
Pogoda rzeczywiście była świetna.

| 16:33 poniedziałek, 27 września 2010 | linkuj Jura jest piękna w naturze i na Twoich zdjęciach. Szczególnie rewelacyjnie jest skomponowana druga fotka - z trzema planami i dynamicznym układem skośnych linii :)
KRZYCHOO
| 17:41 piątek, 24 września 2010 | linkuj Ach, pięknie i wycieczka i fotki
Yacek
| 12:21 piątek, 24 września 2010 | linkuj A kawałek dalej, właśnie w Jaworzniku, są ciekawe źródła dające początek Strudze Rachwaleckiej. Fajna wycieczka. Przy takiej pogodzie jak wczoraj aż żal było siedzieć w domu.
| 05:50 piątek, 24 września 2010 | linkuj Drache- ta Wasza szKielecczyzna też piękna i z bardzo ciekawą historią.
Kajmanie- Już odpowiadam. Lipa "Babka" ma ponad 500 lat. W 1954 roku została wpisana na listę pomników przyrody. Miała wtedy 18m wysokości i 4,5 metra w obwodzie. Teraz jest już mocno zniszczona przez czas i pioruny, pień wypróchniał, lecz pojawiają się nowe odrosty. Rośnie na rozstaju tzw Starej Drogi i nowej z Żarek do Jaworznika, w pobliżu wzgórza z kościołem św. Stanisława, gdzie ponoć kiedyś leżała osada Żarki. Wg legendy wypoczywał pod nią Jan III Sobieski w drodze na Jasną Górę.
| 22:28 czwartek, 23 września 2010 | linkuj A jaka jest ta historia drzewka?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa assal