Magnolie w Pławniowicach

Niedziela, 25 kwietnia 2010 | dodano: 25.04.2010

Magnolie kwitły, pogoda dopisała, pałac bardzo interesujący, jednym słowem - wycieczka udana :)
Figura halabardnika na budynku przed wejściem do pałacu.
Budynki w pobliżu pałacu.

Pałac.

Figura Matki Boskiej z dzieciątkiem.

I jeszcze jedno ujęcie.

Na drogę powrotna Krzysiek wymyślił szlak architektury zrujnowanej. Oto przykład.
I następny.

A to pałac w Brynku. Tu też kwitną magnolie.

To też w Brynku, w ogrodzie botanicznym. Krzara zastanawia się, jakby tu ułożyć trasę, żeby mu wyszło 200km.

djk71
| 21:07 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj Szaleństwo!!! Pięknie... Gdybyśmy wiedzieli to byśmy z Kosmą pewnie wybrali inny kierunek...
Niradhara | 19:12 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj Krzara - dobrze, że wyjaśniłeś to kręcenie kółek, bo już się zaczynałam bać, że to ADHD ;P
| 17:43 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj anwi - ale mnie obsmarowałaś.
To ja, jak ty coś tam tego... jeżdżę na czatach. I tak to masz rozumieć.
Pięknie zaliczyłaś prawie dwusetkę.
| 20:11 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj Yacku, masz rację (biję się w obie piersi ;P), to nie jest magnolia Siebolda. lecz pośrednia...
| 20:03 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj Kajmanie, Krzara jest okropny! Jak ja odpoczywam to on nabija kilometry, pójdę do lasu w celach niecenzuralnych to się wraca i robi kółka, ogólnie chce wykazać, że pora mi już kłaść się i umierać. Ale ja się tak łatwo nie dam. Niedoczekanie jego!
Yacku, ten halabardnik jest na wprost wejścia. Mam wrażenie, że to współczesny pomysł.
Alistar, cieszę się, że i u Ciebie zdjęcia i wpisy znów się pojawiają.
Biber - miło, że zajrzałeś na mojego bloga. Będę podglądała Twoje trasy, bo po części mogą być dla mnie inspiracją kolejnych wycieczek. Pozdrawiam.
Niradharo - rzeczywiście, Pławniowice warto zwiedzić, w pobliżu jest Toszek - jeśli tam jeszcze nie byliście to polecam.
| 19:35 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj Piękny dystans! Podejrzewaliśmy oboje z Kajmanem, że w tak słoneczny weekend pokażecie z Krzyśkiem na co Was stać :)
Pałac robi wrażenie, chciałabym kiedyś zobaczyć go na własne oczy.
Yacek
| 18:46 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj Alistar - magnolia Siebolda kwitnie latem, więc to na pewno nie ona.
biber
| 16:28 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj O jak ładnie kwitną magnolie...hmm, kiedy znowu weekend?
Elegancka wycieczka
| 14:51 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj Piękne :) Ta pierwsza to chyba magnolia Siebolda, a druga gwiaździsta...
Najbardziej podoba mi się zdjęcie z pałacu widzianego przez gałęzie magnolii :)
Wszystkie zdjęcia są oczywiście piękne... A wycieczka bardzo ciekawa :)
...I nie wiem jak można taki kawał drogi na rowerze przejechać... jak na razie dla mnie czarna magia... ;)

PS
Poprawiłam się - są zdjęcia ;)
Yacek
| 12:16 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj Halabardnika chyba przeoczyłem, bo go wcale nie kojarzę. Dystans naprawdę solidny, tym bardziej że wczoraj nieźle wiało.
| 05:53 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj Kurcze, szkoda że zakłady bukmacherskie nie przyjmują zakładów o dystans Krzyśka:)
Byłbym bogatym człowiekiem, pomyliłem się o 4 kilometry ale to jest przecież błąd licznika:)
Piękna trasa:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa angie