Niedziela palmowa

Niedziela, 28 marca 2010 | dodano: 28.03.2010

Krzysiek do plecaka załadował bazie i ruszyliśmy do Siewierza.
Po drodze zahaczyliśmy o zalew w Poraju.

Zamek w Siewierzu. Trwają tu prace renowacyjne. Już odtworzono most i bramę, a i wewnątrz coś się dzieje.
Obeszliśmy zamek dookoła dość szybko, bo było zimno, a deszcz co rusz padający z mniejszym lub większym natężeniem nasączył wilgocią nasze ubrania.

W restauracji przy rynku zagrzaliśmy się smacznym żurkiem.
Mieliśmy wracać czarnym szlakiem. Niestety, gdzieś po drodze Krzysiek rozwiał się jak dym wraz z moim aparatem, akurat kiedy w lesie natknęłam się na piękne białe kwiaty. Czekałam długo, żeby je sfotografować. Na próżno Spotkaliśmy się dopiero w Koziegłowach. Po drodze ulewny deszcz przemoczył mnie do reszty, a na pociechę pozostało mi to zdjęcie żółtych kwiatków.
Mokro. No , ale przecież to nie powód, żeby siedzieć w domu ;-)

biber
| 14:45 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Czy gdzieś przy zamku znajduje się informacja kiedy można wejść do środka? Chętnie zobaczę ten most ale do środka przydało by się też rzucić okiem.
djk71
| 20:56 wtorek, 30 marca 2010 | linkuj Masakra. Na zamku w Siewierzu nie byłem od... prawie 30lat!!!
A jest tak blisko... Szok.
| 16:18 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj Jak się mieszka w malowniczym terenie, to nie jest trudno zrobić zdjęcia, które się podobają ;)
k4r3l
| 09:23 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj czyli jak zamek ukończą, to będzie kolejny powód, żeby tam wrócić! fajnie wykorzystana niedziela!
| 05:01 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj Niradharo, te terminy zabiegów rzeczywiście mogą wpędzić w depresję. Trudno, zdrowie jest najważniejsze, ale przecież robisz i tak piękne wycieczki, a jakie znakomite zdjęcia!
Alistar, a ja znowu od Ciebie dowiedziałam się, co sfotografowałam. Dzięki :)
| 04:39 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj Widzę, że każdy kolejny weekend owocuje setką. Gratulacje, jesteś naprawdę wspaniałą bikerką :)

Trochę Ci tego zazdroszczę, bo też miałam ambitne plany, ale niestety kręgosłup wciąż mnie boli. Neurolog przepisał mi zabiegi. Termin wyznaczono na 31 maja, a do tego czasu to albo mi samo przejdzie, albo wpadnę w depresję, że nie mogę jeździć :(
| 22:04 niedziela, 28 marca 2010 | linkuj anwi, dzięki! Znów coś wiem :)
A w ogóle to za każdym z 3 zaglądnięć tu, przybywało zdjęć ;)
A podbiał jest ślicznie żółty :)

Kajman.... aż kusi, by powiedzieć.... e, lepiej nie powiem, jeszcze za mało znam Was i Wasze reakcje ;)
| 21:33 niedziela, 28 marca 2010 | linkuj Chwilami też było słońce:) Piękny dystans!!!
Alistar,:- Dwa awatary i to różne Anwi stosuje dla wybranych:)))
| 20:35 niedziela, 28 marca 2010 | linkuj Krzysiek zatrzymał się, żeby zrobić zdjęcie, a ja jechałam powoli, żeby mnie dogonił. Szkoda, że Cię nie dostrzegłam. Pozdrawiam :)
Yacek
| 20:19 niedziela, 28 marca 2010 | linkuj A ja Was dzisiaj widziałem w Poczesnej przy kościele. Najpierw Iwona jedzie dostojnie (nawet nie zdążyłem zareagować) a po paru minutach pędzi Krzysiek. Wiem że masz parę Iwonko ale żebyś tak go zostawiła po 15 kilometrach. No. no!
| 20:11 niedziela, 28 marca 2010 | linkuj Alistar - Ty też masz dwa, a może raczej : nie masz dwu, jednego na bikestats i drugiego na photo.bikestats.
| 19:57 niedziela, 28 marca 2010 | linkuj Anwi, jak to w ogóle jest, że niektórzy mają u Ciebie po 2 avatary?
| 19:55 niedziela, 28 marca 2010 | linkuj Druga fotka mnie urzeka :)
Cudny spokój!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejl