Do Złotego Potoku

Niedziela, 21 lutego 2010 | dodano: 21.02.2010

Przez Żuraw, Piasek. Powrót miał być przez Siedlec, lecz gdy wjechałam w drogę na Zrębice błoto pośniegowe i kałuże skutecznie mnie zniechęciły. Wracałam główną drogą na Olsztyn.
Przed Lusławicami

A źródło, a źródło wciąż bije...

Przy źródełkach

Zwalone drzewo

Na stawie jeszcze lód trzyma

Przydrożna kapliczka

Wróbel piwny

I znów Olsztyn

| 14:06 poniedziałek, 22 lutego 2010 | linkuj Piękny dystans. Skoro tyle jeździsz w zimie, to co będzie latem? :)
| 09:41 poniedziałek, 22 lutego 2010 | linkuj Anwi, bardzo Ci dziękuję! :)
Sama jestem co najmniej 75% analfabetką komputerową ;)
Na razie wrzuciłam zdjęcia tradycyjnie, bo dziś ma photo.bikestats nie mogę się dostać :( może coś z serwerami i później się uda, a wtedy wypróbuję :)
Spokojnego dnia Ci życzę :)
| 06:28 poniedziałek, 22 lutego 2010 | linkuj Alistar, zwróciłaś się do półanalfabetki komputerowej. No, ale jakoś spróbuję Ci odpowiedzieć. Zanim wejdę na photo.bs, wrzucam zdjęcia do galerii systemu Windows i tam je obracam. Na dolnym pasku są strzałki pokazujące obrót w prawo i w lewo.
A jak przenoszę? Klikam na zdjęcie, potem na "właściwości", gdy te są podświetlone na niebiesko wciskam klawisze: Ctrl i c. Po przejściu na edycję mojego bloga odtwarzam wciskając Ctrl i v w odpowiednim miejscu. Pewnie to nie jest najprostsza droga lecz w ten sposób pozbywam się podpisów, które nie zawsze mi pasują.
| 23:01 niedziela, 21 lutego 2010 | linkuj Anwi, mam jeszcze jedno pytanie - wrzuciłam zdjęcia, mam je jako "moje" ale nie wiem jak teraz mam dostać się do ich kodów... :(
| 21:54 niedziela, 21 lutego 2010 | linkuj Podziwiam Cię!...
Piękne zdjęcia :) Najbardziej zachwyca mnie to z mchem, ale może to dlatego, że "od zawsze" mech bardzo lubię ;)

PS Anwi, mam taką nieśmiałą prośbę - dojrzałam do wrzucania zdjęć przez photo.bikestats ale poległam na niemożności (mojej) obrócenia zdjęcia zrobionego "bokiem" - gdybyś zechciała udzielić mi wskazówek, będę wdzięczna :)
| 21:51 niedziela, 21 lutego 2010 | linkuj A do tego piękne fotki się pojawiły:)
| 21:29 niedziela, 21 lutego 2010 | linkuj Kajmanie, te moje traski są niczym wobec Twoich, górskich.
Krzysiu - trasy rowerowe może przyciągną mnie na rower :)
| 20:31 niedziela, 21 lutego 2010 | linkuj Cześć Iwonko.
Szczęśliwie wróciłem ze Szklarskiej.
Tydzień biegałem na nartach w Jakuszycach. Sporo tras to trasy rowerowe.
Może one za rok przyciągną Cię na biegówki.
Przeglądam Twoje wpisy by sie podszkolić w ornitologii rowerowej i upewnić czy doglądasz naszych rowerowych miejsc. Widzę że rower i aparat w dobrych rękach.
| 19:01 niedziela, 21 lutego 2010 | linkuj Rany!!! Ale zaszalałaś:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erwat