Do i z pracy

Poniedziałek, 11 stycznia 2010 | dodano: 11.01.2010

Wczorajsza gruba warstwa lodu dziś pokryta jest świeżym śniegiem. Da się jechać. Przepięknie wyglądają oblodzone drzewa i krzewy. Niestety wiąże się to z tym, że na drogach leży mnóstwo połamanych gałęzi.

Kategoria po mieście

| 19:13 poniedziałek, 11 stycznia 2010 | linkuj Krzysiu - Mogłeś przecież zrobić to samo co ja.
Alistar - Nie udało mi się sfotografować tego co mnie najbardziej dziś urzekało. Może gdybym miała lustrzankę i statyw... Rewelacyjnie wyglądały skwerki i ogrody, tam gdzie największa różnorodność gałęzi - poskręcane, zwisające powyginane na różne sposoby i wszystkie jak gdyby były ze szkła.
| 18:45 poniedziałek, 11 stycznia 2010 | linkuj Drzewo wygląda przepięknie - iście bajkowo! Choć faktem jest, że taka warstwa lodu może spowodować łamanie się gałęzi...
| 18:44 poniedziałek, 11 stycznia 2010 | linkuj Włamując się dzisiaj rano przez pół godziny do swojej bryki pomyślałem, że Tobie to dobrze. Bez odsnieżania, skrobania, wypychania.... Wsiadasz i odpalasz.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cyopr