Kochcice, Brzoza, rododendrony

Rododendrony przy kościele w Pawełkach © anwi
Rododendrony w lesie
Rododendrony w lesie © anwi
...i ja przy rododendronach :)
...i ja przy rododendronach :) © anwi
Zrewitalizowana gorzelnia w Kochcicach
Zrewitalizowana gorzelnia w Kochcicach © anwi

| 08:09 piątek, 24 maja 2024 | linkuj Tak, w tym roku bardzo wcześnie rozkwitły, zwykle jeździłam tam w okolicach 1 czerwca.Również w tym roku wcześnie rozkwitły zawilce wielkokwiatowe, do których też jeżdżę niemal co rok.
mallutky
| 23:19 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj Tak jeszcze przy okazji w ubiegłym roku byłem tam 6 czerwca, w tym roku kwitnienie rododendronów jest przyspieszone o ok 2 tygodnie. Klimat nam wariuje.
| 23:16 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj Byłem tam w ubiegłym roku. Przy okazji załapałem się w Pawełkach na święto różanecznika, jak inaczej nazywa się rododendrony
| 21:43 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj Ja niestety nie mam ogrodu, ale za to mam czas i piękne tereny w pobliżu, które mogę zwiedzać :)
Marecki
| 19:35 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj Mam identyczne na ogrodzie (te różowe), ale nie w takiej ilości rzecz jasna.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apang