200 z haczykiem

Niedziela, 5 lipca 2009 | dodano: 05.07.2009

Z Krzarą pojechałam do Koszęcina, skąd kontynuowaliśmy przerwany objazd trasy wokół Częstochowy. Później jeszcze pałac w Nieznanicach, jeszcze Mokrzesz, jeszcze Mstów- tu się rozstaliśmy, bo on śpieszył się do chorego ojca, a ja chciałam sprawdzić, czy kondycyjnie jeszcze jestem w stanie zrobić trasę powyżej 200km. Nie jest tak źle."
Nie spodziewałam się tak fantastycznych komentarzy. Serdeczne dzięki. Może gwoli sprawiedliwości powinnam dodać, że to nie do końca moja zasługa, bo niemal 170km jechałam Krzyśkowi na kole, tylko końcówkę przejechałam sama.

tomalos
| 20:12 środa, 8 lipca 2009 | linkuj moje gratulacje!!! Robi wrażenie taki dystans
krzara | 14:04 wtorek, 7 lipca 2009 | linkuj godzinami 30 na góralu, mimo że na kole to też sztuka. Sama zapracowałaś na wynik. Po prostu jesteś dobra w tym co robisz.
| 08:01 wtorek, 7 lipca 2009 | linkuj Grzesiek - w każdym wieku należy za to pamiętać o dobrych manierach, zapamiętaj sobie, że kobiety są zawsze młode!
ewcia0706
| 16:37 poniedziałek, 6 lipca 2009 | linkuj gratulacje!! jestem pełna podziwu!! pozdrawiam, a następnym razem jak będziesz w Tychach to daj znać..;)
| 12:46 poniedziałek, 6 lipca 2009 | linkuj Wyrazy szacunku! Serdecznie pozdrawiam :)
Grzesiek | 10:42 poniedziałek, 6 lipca 2009 | linkuj Nie zapominaj, że w tym wieku trzeba już dbać o zdrowie!
eliza
| 04:56 poniedziałek, 6 lipca 2009 | linkuj super dystans, gratuluję formy i odwagi:)
kosma100
| 21:03 niedziela, 5 lipca 2009 | linkuj WHAW!
Gratulacje ;)
Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa empot