Skała z Krzyżem ale bez krzyża

Wtorek, 28 kwietnia 2020 | dodano: 29.04.2020

Zacznijmy od początku - a więc pociągiem do Zawiercia. Tam na rowery. Na dwa rowery, bo temat Jurajskie Skały z Obiektami Sakralnymi to temat wspólny, mój i Krzary. Pierwsza skała z krzyżem i z kapliczką była niedaleko, na wzgórzu Posiniec w Żelazku. W pobliżu jest sporo ciekawych skał, trochę nas kusiły ale nie taki był plan na dziś. Następny był Grochowiec z krzyżem na skale Słoń. Potem Podzamcze, gdzie znajduje się Sanktuarium MB Skałkowej również z krzyżem na skale. Stamtąd niedaleko do Skały Rzędowej z wysokim krzyżem na szczycie.. Pierwsze cztery skały odnaleźliśmy dość szybko, pozostał jeszcze jeden temat: Skała z Krzyżem w Piasecznie. Niełatwo było ją znaleźć, trochę błądziliśmy, lecz w końcu natrafiliśmy na dobrze zorientowanego wspinacza, który pokazał nam drogę i poinformował, że krzyż na tej skale owszem, był kiedyś, ale teraz została po nim tylko nazwa skały.
Kapliczka i krzyż na skale na Posińcu w Żelazku
Skała z Krzyżem w Piasecznie
Skała z Krzyżem w Piasecznie © anwi

nahtah
| 13:44 sobota, 2 maja 2020 | linkuj Więc i agatowe skarby można znaleźć.;)))
| 17:39 piątek, 1 maja 2020 | linkuj Na terenie Jury też kiedyś były wulkany - ttps://www.traseo.pl/trasa/szlakiem-podkrakowskich-wulkanow
nahtah
| 17:21 piątek, 1 maja 2020 | linkuj To bardzo mocna motywacja, takich trzymam się wytrwale. Ty masz krzyże a mnie trzymają wulkany, też mam ich sporo. Życzę zdobycia wszystkich obiektów, można powiedzieć "Korony Jurajskich Krzyży".;)
| 17:01 piątek, 1 maja 2020 | linkuj Na mapie google mamy zaznaczone 80 obiektów. Jeszcze nawet połowy nie obfotografowaliśmy, ale to dobrze. jest plan na kolejne wycieczki.
nahtah
| 16:49 piątek, 1 maja 2020 | linkuj Trochę tych krzyży "ustrzeliliście" sporo ich tam.:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piast