Trochę tego, trochę owego

Środa, 5 czerwca 2019 | dodano: 05.06.2019

Jaszczurka na drodze rowerowej
Najpierw sama do Olsztyna, potem z Krzyśkiem objazd części trasy planowanego rajdu - Sokole, Zrębice, czerwony rowerowy i Góry Towarne. Tu się rozstaliśmy i pojechałam do Mstowa. Posiedziałam trochę nad wodą i powrót przez Siedlec, Jaskrów i ścieżką wzdłuż Warty.
Znów spodobały mi się cienie liści na pniu
Znów spodobały mi się cienie liści na pniu © anwi
Drewniany mostek
Drewniany mostek © anwi

angelino
| 19:18 czwartek, 27 czerwca 2019 | linkuj Dobrze odżywiony i jakiś egzotyczny, prawie legwan.
| 19:33 sobota, 8 czerwca 2019 | linkuj Nie przedstawił mi się. Pewnie mocno zajęty bo zaraz udał się w inną stronę.
| 14:57 sobota, 8 czerwca 2019 | linkuj Nazwałaś jakoś tego gościa z pierwszego zdjęcia? :)
andjas
| 09:57 czwartek, 6 czerwca 2019 | linkuj Zdjęcie jaszczurki - rarytas !
| 06:47 czwartek, 6 czerwca 2019 | linkuj Wygrzewała się na środku ścieżki rowerowej. Gdybym miała lepszy refleks zdążyłabym podejść bliżej. Chwilę po tym ujęciu czmychnęła.
nahtah
| 20:06 środa, 5 czerwca 2019 | linkuj Wow! Ale bestyje Ci się ładną udało złapać i jaka ciekawska.:)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iktni