Góra Sokola

Niedziela, 17 marca 2019 | dodano: 17.03.2019

Z Danusią, Renią i Krzarą-przewodnikiem poznajemy atrakcje Góry Sokolej.

Przylaszczki na skałce
Przylaszczki na skałce © anwi

| 20:49 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Góry Sokole nie są wysokie i są pokryte lasem. Niewiele w nich miejsc z rozległymi widokami. Może najciekawszy z nich to widok z Sokolej Baszty, który niedawno zamieściłam na blogu. Są za to pełne ostańców, jaskiń, schronisk skalnych i innych ciekawych form krasowych.
nahtah
| 19:02 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Mało u Ciebie pejzaży a takowe mniemam są przepiękne, bo jak piszesz " ...atrakcje góry Sokolej..."więc widoki muszą być po horyzont.;)))
| 09:06 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj W sumie tego dnia zwiedzaliśmy skałki i różne twory krasowe ale na fotkach mam tylko kwiatki. Trochę głupio :)
nahtah
| 20:15 niedziela, 17 marca 2019 | linkuj Masz oko do kwiatków, mnie jakoś umykają.:)
DaruS
| 19:04 niedziela, 17 marca 2019 | linkuj Wiosna, wyżyny i rower. Niczego więcej do szczęścia nie trzeba!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zezca