Czerwony szlak

Czwartek, 23 sierpnia 2018 | dodano: 24.08.2018

Może to już ostatni taki upalny dzień w tym roku. Postanowiłam go dobrze wykorzystać i powtórzyć po raz kolejny bardzo przyjemny fragment czerwonego szlaku. Udałam się do Łaz pociągiem, stamtąd rowerem do Podzamcza, gdzie odszukałam nieznane mi wcześniej skałki, dalej na czerwony szlak - Bzów, Karlin, Żerkowice, Skarżyce, Bąkowiec, Podlesice, Zdów, Bobolice, Żarki.
Z Żarek przez Przybynów, Biskupice do Czewki.
Skałki w okolicach zamku
Droga do zamku Bąkowiec © anwi
Góra Zborów
Góra Zborów © anwi

| 09:46 wtorek, 28 sierpnia 2018 | linkuj Ja niezbyt dobrze znoszę wysokie temperatury, wolę bardziej umiarkowane ale słoneczko - koniecznie :)
| 09:36 wtorek, 28 sierpnia 2018 | linkuj nahtah, oby :) Ja już tęsknię za tym ciepełkiem, które było. Trudno przywyknąć do chłodu.
nahtah
| 14:17 niedziela, 26 sierpnia 2018 | linkuj Nie tak szybko z tym końcem lata, mówią, że wrzesień ciepły będzie.;)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciesc