Retro festiwal

Sobota, 18 sierpnia 2018 | dodano: 19.08.2018

Tak się kiedyś jeździło
Nie wpisuję takich krótkich przejazdów. Dziś zrobiłam wyjątek ze względu na sympatyczny pokaz przedwojennych bicykli.

Na jednym kole
Na jednym kole © anwi
Bez trzymanki
Bez trzymanki © anwi
Riksza z pasażerką
Riksza z pasażerką © anwi

Kategoria po mieście

| 12:56 środa, 22 sierpnia 2018 | linkuj Zabawne są bicykle. Sztuką jest nauczyć się na nich jeździć ;)
| 09:26 poniedziałek, 20 sierpnia 2018 | linkuj Tak, fajna impreza. Był koncert z udziałem znanych artystów, zabytkowe samochody, można było sobie zrobić fotkę w stylizacji retro, kupić jakieś starocie. Ja bardzo lubię częstochowski zespół Makabunda, który wykonuje ciekawe aranżacje przedwojennych szlagierów.
nahtah
| 06:39 poniedziałek, 20 sierpnia 2018 | linkuj Świetna impreza, pasjonatów nie brakuje to jest optymistyczne.;)))
| 17:14 niedziela, 19 sierpnia 2018 | linkuj Nie znam namiarów na nich.
Organizatorem Festiwalu Retro Częstochowa jest Wydział Kultury, Promocji i Sportu Urzędu Miasta Częstochowy. Tam trzeba kierować zapytania.
chris90accent
| 10:35 niedziela, 19 sierpnia 2018 | linkuj Czy gdzieś mozna znaleźć kontakt do tych ludzi na bicyklach z tego festiwalu retro ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewa