Zieleń wiosenna

Piątek, 20 kwietnia 2018 | dodano: 21.04.2018

Kwitnące klony

Kolejny cudowny, wiosenny wyjazd. Z krzarą wybraliśmy się na Jurę, żeby dopracować szczegóły planowanej przez niego wycieczki. Byliśmy też na skałkach w okolicach Piaseczna, żeby zlokalizować otwory dwóch jaskiń: Wielkanocnej i Piaskowej. Jakoś dotąd tam nie bywałam, tym większa dla mnie przyjemność. Weszliśmy również na Biały Kamień - skałę, która kusiła, gdy się przy niej przejeżdżało. Na Pańskiej Górce oglądaliśmy bunkry. Na górę Birów znaleźliśmy nieznaną wcześniej drogę. Mnóstwo wrażeń. Piękny, piękny dzień.

Białka w Młynach

Na Suchym Połciu © anwi

Skały na Górze Birów
Skały na Górze Birów © anwi

| 05:24 niedziela, 22 kwietnia 2018 | linkuj Mam czas i z tego korzystam ale sił już coraz mniej. Widoki i wiosna piękne :)
nahtah
| 20:16 sobota, 21 kwietnia 2018 | linkuj Ciekawe formacje skalne i te widoki - miodzio.:)
| 19:30 sobota, 21 kwietnia 2018 | linkuj Piękne widoki. Wiosna jest najpiękniejszą porą roku, bez dwóch zdań. Widzę, że Iwonka nam się rozkręca :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziec