Objazd planowanej trasy

Środa, 11 kwietnia 2018 | dodano: 12.04.2018

Okiennik Wielki

To wycieczka planowana przez Krzarę, nie przeze mnie, oczywiście. Za słaby ze mnie zawodnik.
Do Myszkowa dojechaliśmy pociągiem. Rowerami : Hucisko, Słupsko, Kroczyce, Morsko, Okiennik Wielki, Żerkowice, Karlin, Góra Birów, Podzamcze, Bzów, Parkoszowice, Włodowice, Myszków, Żarki Letnisko i tutaj znów pociąg. Poza dobrze znanymi atrakcjami było kilka nowości: nieznana  mi wcześniej trasa z Kroczyc przez Lgotkę do Morska i przebój tej wycieczki czyli Dworski Las z rowami strzelniczymi i Skałą Reniferową.

Rowy strzeleckie w Dworskim Lesie
Rowy strzeleckie w Dworskim Lesie © anwi

Skała Reniferowa
Skała Reniferowa © anwi

| 12:54 piątek, 13 kwietnia 2018 | linkuj Doceniam to :)
Rzeczywiście dobrze jest mieć wolną środę, jak i inne dni tygodnia, zwłaszcza, gdy zdrowie jako tako dopisuje.
| 09:16 piątek, 13 kwietnia 2018 | linkuj Dobrze mieć "wolną środę" ;). Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owyta