Porządki przedświąteczne

Środa, 28 marca 2018 | dodano: 28.03.2018

Zbieranie śmieci

Dzisiaj Krzysiek zabrał ze sobą worki foliowe, żeby wyzbierać choć trochę śmieci (głównie butelek) z Góry Zamkowej. Wstyd, że ludzie tyle tego zostawiają ale też wstyd, że Wspólnota Gruntowa nie poczuwa się do dbania o porządek, choć w sezonie pobiera niemałe opłaty za wstęp na zamek.

amiga
| 09:57 sobota, 31 marca 2018 | linkuj Zastanawiam się czemu ludzi zabierają ze sobą jedzenie, napoje, które nieraz ważą po kilka kg, a nie potrafią zabrać pustych opakowań które są sporo lżejsze. Diabli mnie biorą bo często to robota okolicznych mieszkańców...

Brawo Wy :) Pomysł trafiony...
nahtah
| 19:43 czwartek, 29 marca 2018 | linkuj Brawo! Chciałbym zostać takim strażnikiem czystości na swoich trasach tylko, że mój rower nie pociągnie solidnej przyczepy.:)
| 15:07 czwartek, 29 marca 2018 | linkuj Zostawiliśmy obok pojemnika na śmieci który znajduje się przy wejściu.
| 13:53 czwartek, 29 marca 2018 | linkuj Bardzo mi się podoba pomysł porządków przedświątecznych. Też mam w planach takie porządki. Muszę najpierw wyznaczyć teren. Co zrobiliście z zapełnionymi workami?
arusb
| 19:41 środa, 28 marca 2018 | linkuj Szacunek.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atrza