Olsztyn z Krzarą

Poniedziałek, 12 lutego 2018 | dodano: 12.02.2018

Bardzo, bardzo słabo mi się dziś jechało ale przecież trzeba się ruszać, żeby nie przyrosnąć do fotela. Krzysiek pewnie zrobił z 10 km więcej wyprzedzając mnie i zawracając. Krzara wybrał się z zamiarem kontynuowania zwiedzania i opisywania jaskiń na zamkowym wzgórzu. Kiedy upora się z wpisem dodam do niego linka bo rzecz jest interesująca.
I oto zapowiedziany link.

Ośnieżone wzgórze zamkowe

nahtah
| 17:49 niedziela, 18 lutego 2018 | linkuj Piękne miejsca i czysta Polska historia, aż chciałoby się wsiąść w auto i przetransportować w wasze rejony i pozwiedzać, zobaczyć na żywo.:)
Tak na marginesie - tym co słabo to z domu ni chu chu.;))))
| 15:09 wtorek, 13 lutego 2018 | linkuj Voit - nie dość że słabo, to jeszcze niedowidzę :D No, chyba, że byłeś w kominiarce.
Krzara - tego mi trzeba :)
| 12:55 wtorek, 13 lutego 2018 | linkuj Iwonko, kolejna mobilizacja wkrótce
voit
| 06:36 wtorek, 13 lutego 2018 | linkuj Słabo , nie słabo grunt to mobilizacja.
Widziałem Was z Krzyśkiem koło godz 14 w poniedziałek przy przejeźdździe w okolicy Kusiąt. Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emobs