Ciemierniki i cierpiętniki

Poniedziałek, 29 stycznia 2018 | dodano: 29.01.2018

Ciemierniki w ogródku Stodoły u Krzycha

Kwiaty kwitnące pod koniec stycznia robią wrażenie. Te ciemierniki  napotkałam w ogródku Stodoły u Krzycha a cierpiętniki były dwa: Krzara, z zakwasami po górskim biegu Wilcze Gronie i ja, ubolewająca nad swoją coraz to gorszą kondycją. Jednak, gdy tylko znalazłam się za miastem już humor mi się poprawił a gdy zobaczyłam ukochane jurajskie skałki to nawet całkiem mi się polepszyło. Tym razem oglądaliśmy dziury zamkowe:

Dziury we Wzgórzu Zamkowym
Dziury we Wzgórzu Zamkowym © anwi

Dziura w wieży zamkowej
Dziura w wieży zamkowej © anwi

nahtah
| 19:59 piątek, 9 lutego 2018 | linkuj Czysta skromność a to jeszcze nie początek sezonu i zima.;)))
| 06:35 czwartek, 8 lutego 2018 | linkuj To żaden dystans. Cóż, jestem coraz słabsza i trzeba się z tym pogodzić.
| 18:36 środa, 31 stycznia 2018 | linkuj Jestem pod wrażeniem. W ciągu jednej wycieczki i to w styczniu, płatającym figle zrobić tyle kilometrów. Iwonko, rozkręcisz się jeszcze bardziej, zobaczysz.
| 16:37 wtorek, 30 stycznia 2018 | linkuj Dzięki. Ja się nie doszukałam nazwy.
| 15:59 wtorek, 30 stycznia 2018 | linkuj Ta pierwsza dziura w skałach leżących pod okrągłą basztą to Schronisko pod Zamkiem a jego otwór nazywany jest "Świńskim Uchem"

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losis