Chwilo trwaj

Wtorek, 17 października 2017 | dodano: 18.10.2017

Wśród skałek

Taka jesień - słoneczna, ciepła i kolorowa rzadko się trafia a jeśli już, to nie na długo, wkrótce liście opadną, przyjdzie plucha i ochłodzenie, wybrałam się więc znów na Jurę. Pociągiem do Myszkowa, po czym góra Zborów, czerwonym szlakiem do Młynów, Bobolice, Żarki, Poraj i powrót do Czewki.

Rudy las
Rudy las © anwi

Zamek w Bobolicach
Zamek w Bobolicach © anwi

Liści coraz mniej na drzewach

| 13:41 wtorek, 24 października 2017 | linkuj No i po zabawie. Szaro, mokro i wietrznie.
| 13:00 wtorek, 24 października 2017 | linkuj W rudym lesie liście wszystko przyryły, niewiadomo co się pod nimi kryje. Ścieżki nie widać, ale jak tam słonecznie ;)
amiga
| 12:41 niedziela, 22 października 2017 | linkuj Z pogodą trafione, niesamowity jesienny klimat
nahtah
| 17:55 czwartek, 19 października 2017 | linkuj Piękne kolory, zatrzymane w kadr będą miłym wspomnieniem podczas pluchy.;)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa takja