Czy optymizm szkodzi?

Sobota, 23 września 2017 | dodano: 23.09.2017

Według prognoz Meteo wczoraj przed południem deszcz miał ustać, postanowiłam więc ruszyć na grzyby, gdy tylko przestało padać. Natomiast Yr na naszym terenie przewidywał dalsze deszcze. No i trafnie, niestety. Ujechałam kawałek - pada, myślę sobie - zaraz przestanie. Pojechałam więc jeszcze kawałek, i następny. W końcu myślę sobie: jak już tyle przejechałam, to dojadę do Olsztyna i tam ogrzeję się jakąś zupą. Tak też zrobiłam. W drodze powrotnej było już prawie sucho, uzbierałam więc trochę grzybów, kusiło, żeby szukać jeszcze lecz mokre ciuchy i buty sprawiły, że się wyziębiłam. Dziś siedzę w domu, łykam aspirynę, mam nadzieję, że jutro poczuję się lepiej. Na jutro prognozy znów są sprzeczne, jednak znów wybieram się na grzyby. Tym razem umówiłam się ze znajomymi na wyjazd samochodem.
Czy optymizm szkodzi przekonam się jutro.

Czernidlak kołpakowy

Na zdjęciu czernidlak kołpakowy, grzyb jadalny, dokładniej: młode egzemplarze tego grzyba, takie jak ten w prawym górnym rogu, są jadalne. Jakoś nie umiem się zdecydować, żeby go spróbować, może kiedyś...
Tym razem zbierałam to co zwykle czyli podgrzybki, prawdziwki koźlarze, maślaki, hubanki.

| 08:32 środa, 27 września 2017 | linkuj No to już wiem, że ten pomysł sobie odpuszczę.
dornfeld
| 16:36 niedziela, 24 września 2017 | linkuj Też nie jadłem, nie wygląda zachęcająco, podobno nic specjalnego, a ponadto natykam się na te grzyby w niezbyt czystych miejscach.
nahtah
| 13:54 sobota, 23 września 2017 | linkuj Kiedyś zbierałem i nawet jadłem (choć nie przepadałem) ale razu pewnego, trafiło mi się ala trujące coś sztuk dwie i nie rozpoznałem, było podobne do jadalnego, na szczęście ktoś inny rozpoznał. Od tamtej pory nie zbieram (choć lubiłem) i nie jem (i tak nie przepadałem) a optymizm nie szkodzi, na pewno, na nim, to i polatać można.;)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miona