Za trzy złote do Lublińca

Wtorek, 27 czerwca 2017 | dodano: 28.06.2017

Tyle kosztuje bilet Kolei Śląskich, rower jedzie za friko. Trzeba korzystać!
Wycieczkę zaproponował i poprowadził Grzesiek. Wybrałam się ja i krzara. Trasa bardzo przyjemna, dużo lasów, z nowości Młyn Bombelka i staw Borowiany.
Zapomniałam aparatu, Krzysiek poratował mnie swoimi fotkami. Dzięki :)

Młyn Bombelka w Żędowicach
Młyn Bombelka w Żędowicach © anwi

Mała Panew
Mała Panew © anwi

Na drewnianym moście
Na drewnianym moście © anwi

| 19:38 czwartek, 29 czerwca 2017 | linkuj Mała Panew jest urokliwa. Kusi, żeby wybrać się tam na kajaki.
andjas
| 19:09 czwartek, 29 czerwca 2017 | linkuj Zdjęcie rzeki robi wrażenie !
| 19:23 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Ty nie, ale od Darka na pewno fajne połączenia KŚ można znaleźć.
| 13:45 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Fajnie mieć taką kolej śląską za trzy złote, a rower za friko :) Ja nigdy nie mogę wypatrzeć takich promocji w kolejach łódzkich.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iwosc