Rosiczki zamiast różaneczników

Niedziela, 11 czerwca 2017 | dodano: 12.06.2017

Liść rosiczki

Tę wycieczkę zaproponowała Renia czlonkom klubu "Zabiegani". Dzięki krzarze załapałam się jako osoba towarzysząca, zresztą frekwencja była skromna, "Zabiegani" są rzeczywiście mocno zabiegani i termin trzeba by ustalać z wyprzedzeniem rocznym, żeby nie kolidował z planami startowymi lub treningowymi. Teoretycznie jechaliśmy do rododendronów w Pawełkach, jednak wiadomo, że w tym roku z ich kwitnieniem było bardzo słabo z powodu pamiętnej, wiosennej śnieżycy. Ta skromna ilość kwiatów zdążyła już zwiędnąć, dlatego postanowiliśmy udać się do Kochcic, gdzie w parku przypałacowym rośliny mają znacznie lepsze warunki. Rzeczywiście kwiatów było tam znacznie więcej lecz już mocno przywiędłe. Co tam, nie o kwiaty przecież chodzi. Jechało się bardzo przyjemnie spokojnymi leśnymi drogami a jako premia specjalna trafiły nam się rosiczki nad jeziorem w Jeziorze.

Rosiczka

Rosiczka © anwi

Siedmiopalecznik błotny
Siedmiopalecznik błotny © anwi

Przy ognisku (u.e. Brzoza)
Przy ognisku (u.e. Brzoza) © anwi

Kosaciec syberyjski
Kosaciec syberyjski © anwi

| 07:05 wtorek, 13 czerwca 2017 | linkuj Kwitnienie rododendronów sprawia, że wielu znajomych można spotkać w okolicach Brzozy. Bardzo to jest miłe :)
andjas
| 06:22 wtorek, 13 czerwca 2017 | linkuj Jak zawsze cudne zdjęcia. Zaraz po naszym spotkaniu pojechaliśmy nad jezioro ale takich rosiczek nie spotkaliśmy.
| 20:00 poniedziałek, 12 czerwca 2017 | linkuj U nas też są ale drobniutkie. Mam nadzieję, że pochłaniają komarzyce oraz innych krwiopijców.
nahtah
| 19:14 poniedziałek, 12 czerwca 2017 | linkuj Kwiatki ładne a takich mięsożerców na żywo nie widziałem, byłem przekonany, że one tylko w ciepłych krajach.;)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie