Siedem sarenek

• Aktywność Nordic Walking
Sobota, 11 lutego 2017 | dodano: 11.02.2017

Wiadomo - siedem sarenek przebiegnie ci drogę to szczęście masz jak w banku. Tylko, że te dzisiejsze banki... Szkoda gadać.
Tak czy inaczej to miłe spotkanie, zwłaszcza w tak pięknej scenerii jak okolice Ostrężnika i Złotego Potoku. Śniegu niewiele, z wierzchu zmrożony, mienił się w słońcu jak brokat. Trudno się chodzi po takim śniegu. W jednym miejscu noga się zapada w innym nie. Nie wiadomo, jak kroki stawiać. Za wiele kilometrów nie wyszło, ale nie o kilometry mi chodzi.
Kolejny udany wypad z Grześkiem i z Romkiem.

Diabelskie Mosty
Diabelskie Mosty © anwi

Kategoria zamiast roweru

| 13:58 środa, 15 lutego 2017 | linkuj Iwonko, ja widziałam już wiosnę, więc niedługo...
| 07:32 środa, 15 lutego 2017 | linkuj Odpowiadam z poślizgiem bo kot wylał mi herbatę na klawiaturę. Przynajmniej wiem już jak ją rozłożyć i złożyć. Niestety czyszczenie i suszenie nie pomogło, musiałam kupić nową.
Co do kijków - wolałabym rower, ale trzeba się trochę rozruszać. Zresztą natura ciągnie mnie za miasto a jak jeszcze zaświeci słońce to już w domu wysiedzieć nie mogę.
amiga
| 18:09 niedziela, 12 lutego 2017 | linkuj Widzę, że nie tylko ja ganiam na kijach w zimę...
| 07:04 niedziela, 12 lutego 2017 | linkuj Jeszcze się nie ruszyły ale trochę deszczu i ciepełka i będę ich wypatrywać.
| 20:21 sobota, 11 lutego 2017 | linkuj Na początku lutego pokazują się tutaj na Ostrężniku przebiśniegi. Ciekawe kiedy przebiją śnieg w tym roku. Uwielbiam sesje zdjęciowe z tymi drobnymi twardzielami.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jaduz