Pobliskie wapienniki

Sobota, 1 października 2016 | dodano: 01.10.2016

Nie znałam ich choć są tak niedaleko. Pokazał mi je Grzesiek a wycieczkę odbyliśmy wspólnie z nim
i z Ulą.

Wapiennik pod Rędzinami
Wapiennik pod Rędzinami © anwi

Wapienniki w Rudnikach
Wapienniki w Rudnikach © anwi

Potem Dworek w Kościelcu, pałac w Chorzenicach i Mstów.

Pałac w Chorzenicach
Pałac w Chorzenicach © anwi

Do Częstochowy jedziemy nowymi, bocznymi asfaltami.

Nowy asfalt w Jaskrowie
Nowy asfalt w Jaskrowie © anwi

| 21:52 niedziela, 2 października 2016 | linkuj Rudniki i Rędziny znane mi miejscowości, ale nie z tej strony. Ja też się cieszę z nowych dywaników :)
andjas
| 06:25 niedziela, 2 października 2016 | linkuj Jak zawsze urocze fotki. Dziwne ale nasze drogi się w tym dniu krzyżowały. Pozdrawiam !
| 05:47 niedziela, 2 października 2016 | linkuj Przemo, kiedyś patrzyłam na to tak jak Ty a teraz sobie myślę: jeszcze niedawno dawałam radę podjechać tym terenem a teraz nie miałabym siły, ale zrobili mi asfalt to jakoś daję radę ;)
PRZEMO2
| 01:54 niedziela, 2 października 2016 | linkuj Wszędzie asfalt i asfalt niedługo wszystkie ścieżki wyasfaltują i nie będzie gdzie pośmigać terenowo :(
| 17:59 sobota, 1 października 2016 | linkuj Na ul. Jurajskiej między przecznicami: Starowiejską a Willową.
MichalD
| 16:52 sobota, 1 października 2016 | linkuj W którym miejscu ostatnia fotka?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iataz