Jurajska winnica

Niedziela, 25 września 2016 | dodano: 26.09.2016

Liść przebarwiony na czerwono

Od dłuższego czasu miałam w planach odwiedzenie którejś z jurajskich winnic, gdyż czytałam trochę na temat ich powstawania. Dotąd jakoś nie wychodziło. Tym razem się udało. Krzysiek od razu podchwycił temat. Przypomniał sobie, ze podczas zawodów w Złotym Potoku trasę poprowadzono obok winnicy. Pogoda zapowiadała się świetna więc na rowery i w drogę. Trafiliśmy znakomicie - akurat na winobranie. Na miejscu był gospodarz, właściwie syn właściciela, bardzo sympatyczny człowiek, nie tylko pozwolił nam chodzić po terenie i robić zdjęcia, ale jeszcze zachęcał do częstowania się. Winogrona pyszne, bardzo słodkie, czego przyczyną było zapewne bardzo słoneczne lato.

Winnica Jurajska
Winnica na Jurze

Obfitość owoców

Zbiory winogron

Winorośl

Winnica w Złotym Potoku

| 17:49 wtorek, 27 września 2016 | linkuj Myślę, że poczęstowałby winem, ale tam były tylko owoce. Poprawiliśmy to z Krzyśkiem w poniedziałek popijając złotopotockie winogrona czerwonym winem :)
| 17:11 wtorek, 27 września 2016 | linkuj A czy właściciel obdarował Was winem?
| 09:13 poniedziałek, 26 września 2016 | linkuj Tak, mnie też to cieszy, zwłaszcza, że ta winnica znajduje się w takim pięknym i czystym środowisku. No i jakoś w jurajskim krajobrazie bardzo mi to pasuje :)
angelino
| 06:14 poniedziałek, 26 września 2016 | linkuj Świetnie, ze jest ich u nas coraz więcej.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa czaso