Po lasach z Ulą i Grześkiem

Środa, 29 czerwca 2016 | dodano: 30.06.2016

Żródełko Krywałd

Grzesiek zawiózł nas autem do Konopisk dzięki czemu ominęliśmy nudny i niezbyt przyjemny wyjazd z Czewki. Jeździliśmy głównie terenem, jednak wybieraliśmy raczej łatwe "autostrady leśne" z uwagi na moje wąskie opony i słabą kondycję.
Odwiedziliśmy źródełko Krywałd. Sporo tu się zmienia. Nie ma żadnej wiaty, zmniejszono staw, mam nadzieję, że to początek zmian, bo na razie nie wygląda to dobrze.

Mała Panew w okolicach Krywałdu
Jednak okolice piękne. I las, i rzeka, która tutaj ładnie meandruje.

Domek myśliwski Randez vous
Domek myśliwski Randez vous wydaje się też nieco odnowiony.

Złamany dąb w Hucie Szklanej
Niestety piękny dąb w Hucie Szklanej złamany.

Mostek przy rozlewisku Leńcy będącym skutkiem działalności bobrów
A to mostek przy rozlewisku Leńcy będącym skutkiem działalności bobrów. Nie miałabym odwagi zapuszczać się w taki grząski teren. Niech tam sobie bobry spokojnie żyją.

| 15:12 środa, 6 lipca 2016 | linkuj Tak, w lesie inaczej się oddycha i o cień nietrudno.
| 14:02 środa, 6 lipca 2016 | linkuj Nie ma jak w upalne dni wybrać się do lasu. Tam jest chłodniej i jeszcze tyle wody pod dostatkiem :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asasi