Okolice Smolenia z buta

Niedziela, 23 lutego 2014 | dodano: 23.02.2014

Grodzisko Pańskie
Grodzisko Chłopskie
W Smoleniu byłam nieraz, jednak dotąd jakoś omijałam Grodzisko Pańskie i Grodzisko Chłopskie, choć to piękne tereny. Gdy Grzesiek zaproponował taką trasę zgodziłam się więc chętnie, pomimo, że to wycieczka nie na rower lecz z buta. Warto było. Dodatkową atrakcją były kwiaty.
Rozkwitająca przylaszczka
Rozkwitające w tym roku niezwykle wcześnie przylaszczki.
Przylaszczka na Grodzisku Pańskim
Przylaszczka na Grodzisku Pańskim © anwi
Wawrzynek wilczełyko, Grodzisko Pańskie
Wawrzynek wilczełyko na szczycie skały © anwi
Przebiśnieg koło zamku w Smoleniu
Przebiśniegi koło zamku w Smoleniu © anwi

| 07:09 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj Ja też przylaszczki kojarzę z Jurą. Przylaszczki i krążące wokół nich żółte, cytrynowe motyle, no i srebrne pnie buków w tle...
salamandra
| 00:55 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj Śliczne te przylaszczki. W okolicach Wrocławia trudno je spotkać. Może wymagają jakiegoś szczególnego podłoża? Pierwszy raz spotkałam przylaszczki w rezerwacie Parkowe k/Złotego Potoku. Dlatego, między innymi, zawsze kojarzę te kwiaty z Jurą. A! I jeszcze różowe łuskiewniki :)
| 19:29 czwartek, 27 lutego 2014 | linkuj Tak, przyszła. Oby tylko zdrowie pozwoliło cieszyć się pogodą i wiosną :)
angelino
| 16:05 czwartek, 27 lutego 2014 | linkuj Przyszła, witamy!
Abovo
| 22:52 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Piękne zdjęcia :-D
marusia
| 21:16 niedziela, 23 lutego 2014 | linkuj Znaczy wiosna pewna :]

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa swejd